Moet er noch om lachen …. fantastisch en hilarisch!

Het is natuurlijk al een poos geleden, volgens mij januari 2009, maar iedere keer als ik er aan denk moet ik er weer om lachen: Sta je in Roermond te boel een beetje in ogenschouw te nemen, zie je opeens dichtgeschoven lamellen bewegen. Voorzichtig worden ze een klein beetje opzij geschoven zodat de helden binnen naar buiten kunnen gluren. Natuurlijk heb ik dat gezien, fantastisch en hilarisch.

Mijn tante heeft daar vroeger in de straat gewoond, dat weet ik nog heel goed, in tot 1966, met mijn moeder ging ik daar regelmatig naar toe, met de trein, ik was toe een jaar Mijn oom is daar toen overleden aan keelkanker. Tante is toen verhuisd, naar bij ons in de buurt. Toen ik een jaar of 10 was ben ik samen met mijn neefjes die daar gewoond hadden, nog een keer op de fiets het huis gaan bezoeken. Paniek alom, want we hadden niet gezegd dat we dat gingen doen, zo’n eind weg op onze kleine kinderfietsen.

Maar goed, al een poosje volg ik de prijsontwikkeling van een bepaalde woning in Roermond. De eigenaren proberen al sinds juni 2008 hun appartement te verkopen. Destijds werd heel optimistisch ingezet op € 472.500,=. Nu (2012) is de woning nog steeds niet verkocht en is de prijs gezakt tot € 395.000,=, een daling van € 77.500,=. Ik heb met die mensen te doen!

De woning is nu ook te huur, voor ‘slechts’ € 1.250,= per maand …. succes.

Geef een reactie

