Gebeld .. ja ja .. leg uit!

Ik zou gebeld hebben, aldus de politie. Dat had mevrouw tijdens de aangifte verteld. Ik zou zelfs meerdere keren gebeld hebben, toen mevrouw ramen aan het wassen was. Ik zou zelfs nog vaker hebben gebeld …. de politie wist zelfs te vertellen dat mijn nummer was gezien op de nummerherkenner ….

Bellen from Huisseling on Vimeo.

Uit onderstaand overzicht wordt keihard duidelijk dat op 21 september 2006 voor het laatst gebeld is. Ja, zelfs 6 keer in 8 minuten … een typisch geval van ‘broekzakbellen’ …. ’s morgens even na 7.00 uur op de fiets naar het station, …. op een donderdag … de laatste die ik daarvoor had gebeld was mevrouw de avond daarvoor.

Heb ik gebeld tijdens het wassen van ramen? Het kan natuurlijk zijn dat aangever op 21 september 2006 om 7.00 uur ’s ochtends de ramen wast, daar kan ik niet over oordelen, maar het komt mij wel een beetje vreemd over. Maar goed, als zij dat verklaard zal het wel zo zijn.

Hieronder een overzicht van telefonisch contact in de periode 15 september 2006 t/m (helemaal willekeurig) 5 juni 2009 …. leg uit!

En voor de volledigheid: het is mevrouw die op vrijdag 22 september 2006 mij opbelt met de mededeling dat het helemaal niet goed met haar gaat…… mevrouw belt mij!

Tot een inhoudelijke behandeling is het nooit gekomen. Jammer, ik had wel eens willen weten hoe e.e.a. in elkaar zit.

Geef een reactie

